2012. július 29., vasárnap

DIY - Füli átalakítás step by step

Ma azt mutatom meg nektek, hogy hogyan alakítottam át az egyik régebben készített fülbevalómat. (Ebben a bejegyzésben már mutattam.) Az alapdarabnak annyi a története, hogy reggel a koleszban amíg vártam a szobatársamra gyorsan (kb. 5 perc alatt) összeraktam az asztalomon lévő dolgokból. :) Nálam ez amúgy teljesen normális dolog, ha valahol több időt töltök, akkor oda mindig magammal viszem a kis alkatrészeimet, gyöngyöket, stb. Sosem lehet tudni... Amikor koliban vagyok, akkor inkább elmegyek egy hobby boltba, és kaja helyett alkatrészeket veszek - ezért voltak az asztalomon. tudom, lehet, hogy kissé megszállott vagyok... :P ) Mivel egy eléggé egyszerű darabról van szó, időszerűnek láttam, hogy egy kicsit átalakítsam. Ez is maximum 15-20 perc alatt megvolt, fényképezéssel, mindennel együtt. Nagyon olcsó, nagyon egyszerű elkészíteni, és nagyon egyedi.





A hozzávalók:

  1. öngyújtó
  2. olló
  3. szalag
  4. láncok
  5. egy régi fülbevaló (vagy fülbevalóalap)
  6. fogó
  7. biztosítótűk





A folytatáshoz kattints:



És most jöjjenek a képek:















Ez csak egy ötlet a sok közül, de bármivel fel lehet dobni egy régebbi fülbevalót. Akinek túl 'sok' a biztosítótűs változat, az használhat helyette gyöngyöt, amit szerelőpálcával lehet a láncra fogni. Számomra ez teljesen hordható darab, nem ízléstelen, ráadásul a masni egy kicsit 'tompít' is rajta. :)

Remélem tetszett az ötlet, és hasznosnak találtátok a bejegyzést!!
Ha bármi kérdésetek van, bátran írjatok egy e-mail-t, vagy kommentet!!
(heni0224@freemail.hu)

További szép és kreatív napot, Heni :)

2 megjegyzés:

  1. Most akadtam a blogodra, Fanninál láttalak! Nagyon tetszenek a DIY ötleteid, már a képek nézegetése is olyan inspiráló! Fel is iratkozom, ha gondolod nézz be hozzám is! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi, hogy benéztél, remélem visszatérő vendég leszel!! :) Megkerestem a blogodat, és most már egyel több rendszeres olvasód van!! Tetszik, hogy olyan 'élő' a blogod. :)

    VálaszTörlés