2012. június 19., kedd

nails - Alice in Wonderland

Na ez az a köröm, amikor valami teljesen mást képzeltem el, és ez lett belőle. :/ Nem vagyok túl elégedett, lehetett volna jobb is, na de majd kegközelebb!! (Lényeg az optimizmus!!) 

színes
nyári
mintás
macskás
vegyes
olyan nem is tudom


Az egész ezzel a képpel indult, aztán egyszerre több ötletem is lett, hogy milyen lehetne. Azt hiszem az volt a baj, hogy mindet akartam egyszerre. (Én, telhetetlen... :P)
Na mindegy, azt hiszem egy-két napig azért hordható... :)


Tehát az ötletet adó kép:


Egyébként imádom ezt a filmet, meg a macskát is.
Cheshire Cat az egyik kedvencem!!

Tehát amikor hirtelen elhagy az ihlet (vagy éppen 'túlárad bennem'??), akkor ez történik...





Na hát erről lenne szó. Még frissen, maszatosan.

Mit gondoltok??



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése