2012. június 27., szerda

DIY - póló átalakítás (step by step)

Volt már ehhez hasonló bejegyzésem (szinte ugyan ez), és mivel szeretem átalakítani a megunt cuccaimat, elérkezettnek láttam az időt a következőhöz. Egy pólóról lenne szó, semmi extra dolog nem történt vele, csak kicsit összevagdostam. De tényleg. :) Mégis szerintem az a kinézet sokkal jobban illik magához a pólóhoz (itt a stílusára gondolok), és tényleg maximum negyed óra alatt, teljesen ingyen egy új pólót kapunk. (Persze a régiből lesz az új. ;) ) Csináltam néhány képet magáról a folyamatról, a régebbi hasonló átalakítást pedig ITT nézhetitek meg. :)


Egy sima póló az 'alapanyag', így néz ki felvéve.



És közvetlenül az átalakítás előtt.
(A hátáról homályos lett a kép, azt fel sem tettem inkább.)


Félbehajtottam a pólót, és szabálytalan hosszúságú, kb. fél centis csíkokat vágtam a hátába.

Ezután kiterítettem, és kinyújtottam a csíkokat.

Ugyan ezt megcsináltam az ujjával is.


A végeredmény:





A folyamat tényleg nem sokban különbözik a másik póló elkészítésétől. Annyi az egész, hogy úgy hagytam a csíkokat, nem tekertem őket egymásba.


Remélem tetszett a bejegyzés!!
Hasznos alkotást, és szép estét mindenkinek!!

Heni :)


3 megjegyzés:

  1. Szia :)
    Nagyon tetszenek nekem ezek a póló ötletek.
    Én is kipróbáltam ezt és így nagyon jó nyárra.
    Nincs esetleg még valami jó ötleted mivel dobhatnám fel a pólót ilyen melegben?
    Előre is köszönöm :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!! Örülök, hogy tetszenek, jó ilyen visszajelzést olvasni. :) Rengeteg ötletem van még, hamarosan bejegyzés is lesz (jövő hétre szeretnék egyet). ;) Kíváncsi vagyok, hogy milyen lett a Te pólód, ha gondolod, töltsd fel a képet a facebook oldalamra. :)

      http://www.facebook.com/HenKaDesign

      További szép napot!! :)

      Törlés
  2. Hi.

    Praktikus és olcsó megoldás. De persze nem mindenkin áll ilyen jól :)
    Csak így tovább! :)

    CimbiYA3

    VálaszTörlés