2012. április 24., kedd

átalakítás - pólóból sál


Szerintem mindenki ismeri azt a kellemetlen esetet, mikor egy póló két mosás után teljesen kinyúlik, eldeformálódik. Ha már megtortént a baj, és a pólót nem szívesen hordanánk ebben az állpotában, akkor tudok egy megoldást. ;) Nem kell hozzá más, csak egy olló, és a póló.


Ennél a konyhai ollónál sajnos jobbat nem találtam (pl ilyenkor hiányoznak az otthoni cuccaim), de nem is igazán számít itt a precizitás...
Az alapanyag:




1. lépés: levágtam az aljáról a varrást.

2. lépés: Az ujjáról is....

3. lépés: ... és a nyakáról is.

4. lépés: Megfordítottam a pólót, és a nyakától kezdve kb a feléig csíkokat vágtam az anyagba...


5. lepés: Ezeket kicsit kinyújtottam...

                                        

6. lépés: Majd gorcsot kotottem az alljukra.


És itt a kész sál, kétféleképpen variálva.

1.


                                     



2.




Ezt a kendot/sálat el lehet készíteni, XXL-es férfipólótól kezdve, az itt bemutatott, kinyúlt pólóig szinte bármibol. A lényeg, hogy nyuljon elégge az anyag ahhoz, hogy a nyakad koré tudd tekerni, vagy tényleg XXL mérteu legyen az alapanyag. ;)

Remélem tetszett az otlet, hasznos alkotást: Heni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése