2012. január 24., kedd

Egyedi póló készítése - Step by Step

A következő pólót nagyon egyszerű elkészíteni. Nem kell hozzá más, csak egy póló (aminek rugalmas az anyaga, tehát valamennyire nyúlik), vonalzó, olló, és valamennyi szabadidő. :)



Elölről egy sima póló, ez nem is fog változni.
Viszont.......



.......a hátulja annál jobban!! ;) :D


1. lépés:



Levágtam az ujján, a nyakán és az alján a felszegett részt. Nem sokat, csak épp a varrás felett.


2. lépés:







Félbehajtottam a pólót a fent látható módon, majd a vállvarrásától ferdén a közepéig a vonalzót használva vezetőnek kb. ujjnyi széles csíkokat vágtam.


3. lépés:




Kiterítettem a pólót, majd a csíkokat kinyújtottam.


4. lépés:



A csíkokat egymásba húztam, így megkaptam, a 'mintát'.
Két féle képpen csináltam, ezeket a lent látható videóban megnézhetitek. Ezt a YouTube-on találtam, rengeteg hasonló van még. :)



És így néz ki készen!! :D





Step by Step fotók





Az elkészítés:
Erre a linkre kattintva láthatjátok, hogy milyen egyszerű!! ;) :D






Kérlek, hagyj egy megjegyzést, és mondd el, hogy tetszett!! ;)


Heni)



2 megjegyzés:

  1. ahhh nagyon jóó!! nagyon ügyes vagy!! :) ki kell próbáljam ezt is! ma találtam rá a blogodra, de máris nagyon klassz dolgokat találtam!! :)

    VálaszTörlés
  2. örülök, hogy tetszik(tetszenek)!! :) sajnos nincs annyi időm, mint amennyi ötletem, de azért még tervebe van véve pár hasonló bejegyzés. ;) :D

    VálaszTörlés