2011. november 3., csütörtök

Kis szarvas :)

Egy pár napja már teljesen karácsonyi hangulatban vagyok... Annak ellenére, hogy november van, hónak nyoma sincs (jó, ennek még örülök is egy kicsit), úgyhogy nem is látszik, hogy alig pár hét múlva karácsony. :/ Ezt az időszakot szeretem a legjobban, mert nyugodtan ráérek 'kreatívkodni', de ennek ellenére nem volt még olyan év, hogy valamit ne felejtettem volna el, vagy ne kellett volna kapkodni az utolsó pillanatban. De!! Őszi szünet révén: 'Idő, mint a tenger.' :P :) Szóval ebben a 'hangulatban' készült el ez a plüss szarvas, ami még nincs teljesen felöltöztetve, de úgysincs még olyan hideg.... ;)

Ő lenne az. :)


És így készült:


Nem, ez nem egy pléd.... :P Ez a legfőbb alapanyag. :)
Bármilyen puha anyag jó, vagy akár vászonból is lehet csinálni.


Így néznek ki a kiszabott darabok.
Nem használtam szabásmintát, szerintem csak a felesleges macera van vele. :P 
Azért fontos, hogy minden kiférjen, inkább maradjon anyag, minthogy kevés legyen.



És így néz ki a már összevarrt szarvas. A szarvait egy darab bőrből csináltam.


Az arcát úgy csináltam, hogy ugyan abból a bőrből, amiből a szarvak készültek, kivágtam az orrát, majd felvarrtam. A szemei két gombból vannak, a száját pedig fonallal hímeztem ki. :)


Így néz ki a (majdnem) kész szarvas. :P


A ruháit bármilyen maradék anyagból meg lehet csinálni. :)




:)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése